Charlie, paznicul grădinii, şomer de lux.

Charlie, 
paznicul grădinii, 
şomer de lux


Ce să mai păzeşti pe o asemenea vreme când nici măcar pisicile vecinilor nu mai calcă prin grădină?



Aşa că mai bine să stăm în continuare la căldură cu papa-bun şi apică proaspătă.





Când apare plictiseala ne mai uităm pe geam şi ne mutăm dintr-un pat în altul.




Oile vecinilor se plimbă prin grădini, zăpada este potrivită, iar gerul este sănătos.




Să tot fie iarnă şi ger! Dar numai afară, în grădină! Să se mai echilibreze balanța insectelor folositoare şi a celor dăunătoare că prea au luat-o razna lucrurile în urma ultimelor ierni excesiv de blânde.







Să păşim cu bine în 2015!



Comentarii

  1. Eu am dubii mari in legatura cu ghemotocul tau alb... Eu cred ca e o jucarie de plus, nu un catel adevarat. E prea nostim ca sa fie viu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, nu eşti singura. Am mai fost întrebat cât de des îi schimb bateriile.
      Să ne auzim cu bine!

      Ștergere
  2. Charlie, sa fii in continuare somer de lux, frumosule!
    An nou cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, îți mulțumesc eu în locul lui.
      An nou cu bine şi ție!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă vei considera că nu ai nimic de spus, dacă tot ai trecut pe aici, poți scrie măcar două cuvinte de „ziua bună”. :)

Postări populare