Am pus gunoi de păsări pe lângă pomi

Am pus gunoi de păsări pe lângă pomi


Fiindcă este iarnă și nu prea ai ce face prin grădină, iar în ultima perioadă am avut inspirație de scris poezii, în acest sfârșit de săptămână mi-am găsit ceva de lucru.

Așadar, după ce am curățat cotețele păsărilor, m-am ales cu niște material excelent de folosit în grădină. Am adăugat și niște cenușă de la cuptor pe care am amestecat-o cu gunoiul de la păsări. Nu multă, ci doar așa, cât să dea o tentă aparte.



Am luat lopata și am plecat cu roaba pe la pomișori ca să utilizez cu folos gunoiul de la păsări.




Am pus la fiecare pomișori, dintre cei pentru care mi-a ajuns, câte o lopată, cât a stat pe ea, dar nu mai mult fiindcă gunoiul de păsări este foarte concentrat și poate avea efecte exact pe dos dacă exagerez. Astfel că l-am presărat în jurul pomișorului.



Și tot așa, de la pom la pom, în timp ce Charlie mă urmărea, pas cu pas, de la fereastră.



Pentru a împărți treaba cu natura, după ce am golit roaba, m-am apucat să pun zăpadă peste gunoiul respectiv.




Acoperindu-l cu zăpadă, va ajunge mai repede în sol, prin topirea acesteia, Astfel am împărțit treaba cu natura, iar în primăvară , după ce voi fi adunat și împrăștiat suficient de mult gunoi de păsări pe la toți pomii din livadă, voi finaliza lucrarea prin săparea/frezarea pământului din jurul pomilor.



Până în primăvară, când va începe activitatea serioasă, cred că voi mai scrie niște poezii.
Să ne auzim cu bine!


Comentarii

Postări populare