Plimbare prin livadă - iunie 2013


Plimbare prin livadă - iunie 2013




Comentarii

  1. O livada mare plina de promisiuni! Superb! Roade bogate cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este! În toamnă voi mai face niște completări, în locurile unde am pierdut niște pomișori, și voi mai planta suplimentar.
      Un vișin a făcut o vișină și am găsit-o când era verde, cât unghia de la degetul mic și am mâncat-o. Deci, am mâncat deja fructe din livadă, chiar în primul an de la plantare.
      Un piersic s-a grăbit și a făcut o piersică. Ajunsese cât o nucă.
      Au mai rodit un măr și un păr dar le-am luat jos fructele ca să nu risipească energia în rod.
      Mulțumesc de urări și de aprecieri!

      Ștergere
  2. Cel mai mult mi-a placut steagul si muzica!
    Glumesc, mi-au placut si pomisorii si modul in care i-ai mulcit si peisajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Myky, am muncit mult la selecția melodiilor din playlist.
      Referitor la pomi și mulcire, chiar dacă am făcut sistemul de irigații și nu au probleme cu apa, am făcut și mulcirea pentru a minimiza deshidratarea solului și nu în ultimul rând pentru a împiedica alte plante să concureze pomii pentru hrănire.
      Peisajul... e de vis. Aici nu se vede mare lucru, dar crede-mă pe cuvânt.

      Ștergere
  3. Te cred, imi place ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Tocmai am mai adăugat niște melodii în lista de redare. ;)

      Ștergere
  4. Frumoasa livada ! In cativa ani , pe sub umbra pomisorilor in floare sau pe sub roadele parguite, o plimbare va fi aproape o calatorie pe o alta planeta !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Chiar dacă vei considera că nu ai nimic de spus, dacă tot ai trecut pe aici, poți scrie măcar două cuvinte de „ziua bună”. :)

Postări populare