Foarfecă de vie FLO - Polonia

Foarfecă de vie FLO - Polonia

     Am mai cumpărat o foarfecă, ieftină dar bună şi suficient de robustă, pe care să o pot folosi, fără să mă doară inima când, la tăierile apropiate de sol, mai ajunge cu lamele prin pământ.
     Am luat-o din piaţă cu 15 lei, iar vânzătorul respectiv, ca să demonstreze ce bine taie şi cât e de robustă, a tăiat cu ea cablu de curent cu trei fire liţate fără niciun efort. După demonstraţia respectivă, i-am zis să-mi dea alta netestată în halul ăla. :)
     Concluzia, în special cânt cumpăraţi din piaţă, uitaţi-vă bine la tăişul lamelor, ca să nu luaţi o foarfecă folosită la teste extreme.

     Pe internet am găsit-o pe scule-husqvarna.ro tot la 15 lei şi pe emagazinuldescule.ro la 16 lei.

     Descriere produs:

  • Foarfeca de vie 205 mm teflon are greutatea 300 g.
  • Este destinată uzului casnic.

La 15 lei, eu zic că este o super afacere.

Celelalte foarfece, pe care le-am mai cumpărat pot fi văzute aici.

Comentarii

Postări populare